Dec 6, 2015

Signature speedart

Dzisiaj tak troszeczkę inaczej, bo mam dla Was speedart. Większość ostatnich postów na Impressence to poradniki z wyglądu szablonów, które mam nadzieję, że komuś się przydają i rozumiem - mogą się one w końcu znudzić, więc przychodzę ze speedartem. Niedawno dostałam wiadomość na fanpage bloga Impressence, w której osoba X zapytała się mnie, czy kiedykolwiek udostępnię swój filmik, jaki dodawałam na YouTube na koncie Rosalainess (konto specjalnie stworzone na speedarty i inne graficzne duperele). Pomyślałam, że to może być naprawdę świetny pomysł, ponieważ możliwe jest to, iż są tutaj początkujący graficy, zatem oglądając to, nauczą się czegokolwiek. Speedart jest już dosyć stary, gdyż dodałam go trzy miesiące temu. Przedstawia on minimalistyczny sposób zrobienia sygnatury. Chcę jeszcze napomknąć, że mój sposób tworzenia grafiki od tamtego czasu zmienił się diametralnie, wobec tego zapraszam na mój graficzny blog Rosalainess.

Zachęcam filmik otworzyć na YouTube i oglądać w HD.

No comments:

Post a Comment

• Czytam wszystkie komentarze, za które bardzo dziękuję. Motywują mnie do pozostania tutaj ♡
• Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte ♡
• Każdy blog odwiedzam, więc pozostaw swój w komentarzu ♡
• Nie bawię się w ,,Obserwacja za obserwację". Jeżeli mój blog spodobał Ci się, to po prostu go zaobserwuj ♡

Copyright © 2014 Impressence , Blogger