Jan 29, 2016

Inspiracje biżuteryjne

Przerwa znowu była, ale dzisiaj nie będę się zagłębiać w to, co ją spowodowało. Postanowiłam, iż posty na Impressence będą pojawiać się wtedy, kiedy mam wenę na to, by je dobrze przygotować. Potarzam to już któryś raz, jednak nie chcę opublikować coś, z czego nie jestem w pełni zadowolona. Każdy post na dowolnym blogu jest dla mnie ważny, bo gdyby nie był, mogłabym dodać coś zupełnie wyrwanego z kontekstu (post, który nie dotyczy danego bloga) i byłoby po sprawie. Ostatnio na Impressence zrobiło się troszeczkę pusto, więc postanowiłam, iż dodam post z inspiracjami. Bardzo lubię oglądać tego typu notki, jak i je tworzyć., gdyż nie wymagają one spędzenia kilku godzin przed komputerem, by jakoś to wyglądało, a dosłownie godzinkę. Co do tych informacyjnych spraw, to zmieniłam wygląd bloga. Potrzebowałam takiej zmiany i przyznam, że ten szablon ma dosłownie wszystko w sobie, co chciałam. Długo już szukam szablonu idealnego i mogę z ręką na sercu przyznać to miano właśnie Clair Pink.
Na blogu będzie jeszcze kilka takich przerywników od normalnych postów lub poradników, gdyż inspiracje to zawsze dobry pomysł na taką króciutką przerwę. Na pewno bądźcie przygotowani na drugi post z biżuterią, który jest już przygotowany i czeka na swoją kolej. W przyszłości na Impressence pojawi się dużo mody i innych tego typu postów :)
source: click

No comments:

Post a Comment

• Czytam wszystkie komentarze, za które bardzo dziękuję. Motywują mnie do pozostania tutaj ♡
• Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte ♡
• Każdy blog odwiedzam, więc pozostaw swój w komentarzu ♡
• Nie bawię się w ,,Obserwacja za obserwację". Jeżeli mój blog spodobał Ci się, to po prostu go zaobserwuj ♡

Copyright © 2014 Impressence , Blogger