Nov 2, 2015

Jak zmienić wygląd scrollbaru?

Ostatnio na blogu pojawia się bardzo dużo poradników jak zrobić daną rzecz z wykorzystaniem kodów CSS oraz HTML, jednakże wcale mi to nie przeszkadza. Bardzo lubię pisać tego typu poradniki, gdyż mogę komuś pomóc, a satysfakcja z tego jest ogromna! Dzisiaj przychodzę do Was z właśnie jedną z takich notek, a dokładnie jak zmienić wygląd scrollbaru? Naprawdę nie mam pojęcia, czy to tylko ja, ale niemiłosiernie ten paseczek mnie denerwuje, ponieważ psuje nam cały wygląd bloga no dobra nie cały. Na pewno wiele z Was poradziło już sobie z tym problemem, ale jest dużo początkujących osób w naszej blogosferze, dlatego dodaję to dla nich.

UWAGA! Działa tylko w przeglądarce Google Chrome!
::-webkit-scrollbar /1/
::-webkit-scrollbar-track-piece /4/
::-webkit-scrollbar-track /3/
::-webkit-scrollbar-thumb /5/
::-webkit-scrollbar-button /2/
::-webkit-scrollbar-corner /6/
::-webkit-resizer /7/
szablon > dostosuj > zaawansowane > dodaj arkusz css

Powyżej macie siedem selektorów, które zarządzają całym scrollbarem oraz zdjęcie pokazujące nam, jaki element odpowiada jakiemu selektorowi.

Poniżej podaję Wam kod, który użyłam w głównym szablonie na Impressence
::-webkit-scrollbar {width:5px;}
::-webkit-scrollbar-thumb{background:#000;;}

No comments:

Post a Comment

• Czytam wszystkie komentarze, za które bardzo dziękuję. Motywują mnie do pozostania tutaj ♡
• Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte ♡
• Każdy blog odwiedzam, więc pozostaw swój w komentarzu ♡
• Nie bawię się w ,,Obserwacja za obserwację". Jeżeli mój blog spodobał Ci się, to po prostu go zaobserwuj ♡

Copyright © 2014 Impressence , Blogger