Oct 26, 2015

Jak zaplanować post na bloggerze?

Od dłuższego czasu (chyba od początków bloggera, naprawdę nie mam pojęcia) na Bloggerze istnieje funkcja automatycznego publikowania postów. Funkcji tej nie używałam z jednego i najbardziej kluczowego powodu, a mianowicie bałam się, iż post, jaki przygotowałam, się nie opublikuje. Czytałam na kilku innych blogach, że osoby ustawiały daty, a później posty się nie dodawały. Ostatnio postanowiłam, jednak to wypróbować i nie widziałam większego problemu z mojej strony. Opcja automatycznego dodawania postów jest bardzo przydatna, ponieważ możemy napisać kilka postów z wyprzedzeniem i całkowicie sobie o nich zapomnieć, a Blogger sam je opublikuje. Opcji używam bardzo często i polecam jej używanie.

Jak zaplanować post?

Wejdź w odpowiedni post -> Publikacja -> Ustaw datę i godzinę -> Ustawiasz datę, którą chcesz -> Gotowe -> Opublikuj (musisz kliknąć opublikuj, bo bez tego post nie zostanie zaplanowany)

Proste? Oczywiście, że tak, a jak przydatne!
Dzisiaj pierwszy raz użyłam znaku wodnego na zdjęciu, jeżeli będziecie chcieli, abym Was nauczyła, jak owy znak się robi, napiszcie w komentarzu :)

2 comments:

  1. Myślę, że opcja jest bardzo przydatna i chyba zacznę z niej korzystać. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  2. w jakim programie dodałaś napis na zdjęcie? :)

    ReplyDelete

• Czytam wszystkie komentarze, za które bardzo dziękuję. Motywują mnie do pozostania tutaj ♡
• Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte ♡
• Każdy blog odwiedzam, więc pozostaw swój w komentarzu ♡
• Nie bawię się w ,,Obserwacja za obserwację". Jeżeli mój blog spodobał Ci się, to po prostu go zaobserwuj ♡

Copyright © 2014 Impressence , Blogger