Nov 22, 2015

10 palet kolorów na podstawie zdjęć #1

W aktualnych czasach blogowania, można zauważyć, że bardzo duża część ludzi korzysta z palet kolorów, które wykonywane są na podstawie, podstawionego wcześniej zdjęcia. Osobiście korzystam z takich rodzajów paletek, które są zrobione przez randomową osobę (zazwyczaj do wyszukiwania palet używam Deviantarta) lub wykonam je sobie sama. Wydaje się, że takie narzędzie jest raczej rzeczą bezużyteczną, jednakże dla grafików amatorskich i tych profesjonalnych, a nawet dla zwykłego bloggera, są one wielką pomocą. Często jest tak, że strony, które udostępniają szablony za darmo, dają możliwość zmiany głównego koloru i kiedy ten kolor nie będzie nam odpowiadał, a na jakimś zdjęciu już tak, to bierzemy generator paletek i gotowe (wspomnę jeszcze, że można użyć również Photoscape)! Dzisiaj mam dla Was kolejną paczuszkę, jednakże zawartość tej, to właśnie palety, jakie zostały przeze mnie wygenerowane. Paczuszka jest na hasło, aby je uzyskać musicie napisać do mnie mejla. Hasło zostaje już na stałe, więc przy kolejnych paczkach, nie będziecie musieli się ze mną kontaktować.


No comments:

Post a Comment

• Czytam wszystkie komentarze, za które bardzo dziękuję. Motywują mnie do pozostania tutaj ♡
• Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte ♡
• Każdy blog odwiedzam, więc pozostaw swój w komentarzu ♡
• Nie bawię się w ,,Obserwacja za obserwację". Jeżeli mój blog spodobał Ci się, to po prostu go zaobserwuj ♡

Copyright © 2014 Impressence , Blogger