Nov 15, 2015

10 darmowych obrazów malowanych farbami olejnymi

Jesienna aura dopadła mnie całkowicie, jednakże w ten bardziej pozytywny sposób, niż większość osób. Ostatnimi dniami zaczęłam pobierać dużo zdjęć, które są zrobione normalnym sposobem, a dopiero w programach graficznych zostały one obrobione. Dzisiaj mam dla Was coś typowo związanego z blogowaniem, jak zresztą sam tytuł tłumaczy, a dokładniej dziesięć darmowych zdjęć malowanych farbami olejnymi. Koncepcja jest świetna, bo fotografie nie wydają się aż tak nudne, jak można zobaczyć to na każdym blogu. Zdjęcia pobrałam z banków, które teoretycznie zezwalają na użytek komercjalny, jednak ja udostępniam je do użytku niekomercjalnego. Dodatkowo paczuszka jest na hasło, które będziecie mogli uzyskać, gdy napiszecie do mnie mejla. Hasło, które dostaniecie zostaje już na stałe, więc przy kolejnych prezentach, nie będziecie musieli się ze mną kontaktować.

Chcę Was powiadomić, iż Impressence przejdzie jeszcze przez kilka zmian. Aktualny wygląd jest na stałe, jednakże planuję zmienić w nim jeszcze kilka rzeczy. Na razie nie chcę zdradzać jakich, jednak proszę o cierpliwość :)

No comments:

Post a Comment

• Czytam wszystkie komentarze, za które bardzo dziękuję. Motywują mnie do pozostania tutaj ♡
• Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte ♡
• Każdy blog odwiedzam, więc pozostaw swój w komentarzu ♡
• Nie bawię się w ,,Obserwacja za obserwację". Jeżeli mój blog spodobał Ci się, to po prostu go zaobserwuj ♡

Copyright © 2014 Impressence , Blogger