Sep 28, 2015

Backwards & Upside down

Siadam przed komputer i myślę o czym napisać dzisiejszego posta. Oddycham ciężko i otwieram bloggera, którego od jakiegoś czasu mogłabym nazwać najlepszym przyjacielem, ponieważ widzę się z nim codziennie. Wchodzę na bloga, otwieram nowego posta i zaczynam pisać. Po chwili, gdy moje wszystkie myśli się wypaliły, czytam linijki napisane przez moją osobę. ,,Zbyt słabe", myślę sobie i usuwam je. Nie chcę opublikować czegoś, co kompletnie mi się nie podoba. Tytuł posta zostaje to tysiąc ktoś zmieniany, ale wciąż z tematami, jakie chciałam zrealizować, nie czuję się dobrze. Nie mam pomysłu na nowego posta i tak do wczorajszego dnia, gdy postanowiłam, że coś z siebie wymuszę, bo muszę go napisać. Podjęłam się wyzwania regularnego blogowania, po tym co ostatnio się stało; muszę napisać posta. Wszystko poszło na marne, nic nie wychodziło spod moich palców.

Jak mogliście już przeczytać, nie potrafiłam znaleźć żadnych nowych pomysłów na notki, co wiązało się z kolejną myślą o przerwie, ponieważ chciałam ułożyć sobie plany na moją przyszłość. Bardzo trudno być w drugiej klasie gimnazjum, bo już musisz myśleć co dalej. Zagubiłam się w świecie blogosfery i nie potrafiłam wyjść na prostą. Ciężko było mi wtedy, nie bić się z własnymi rozważaniami nad tematem usunięcia bloga - trzeba w końcu wydorośleć i zacząć kierować swoją przyszłość w jakąś stronę, dopóki nie zdrzemnęłam się na chwilę. Wszystkie myśli poszły w zapomnienie. Nie czułam żadnej presji na mojej osobie, dałam sobie spokój z rozmyślaniem nad nową szkołą i nowymi postami, po raz pierwszy w życiu, tak się poczułam. Od zawsze każdy coś ode mnie wymagał; mama dobrych ocen w szkole, babcia tego, że będę jej pomagać; koledzy tego, że nie wyjawię ich sekretów. Czasem miałam takie myśli, że niektórych po prostu przestraszyłyby, a wystarczyło tylko to, abym każdą rzecz wzięła od tyłu i do góry nogami. Zrozumiałam to, że blog jest to coś co chcę w przyszłości robić i od jakiegoś czasu mam idee na ulepszenie mojego bloga, więc trzeba tylko czekać.
Oczywiście, teraz także są takie dni, gdy po prostu się wypalam, a żaden post nie wychodzi, tak jak tego pragnę, jednakże umiem patrzyć na świat innymi oczami. Wszystko wydaje się takie cudowne w tym świecie okrucieństwa. Polecam każdemu bloggerowi, po prostu się zdrzemnąć i wszystko brać od tyłu i do góry nogami!

9 comments:

  1. czasami blogerki mają niestety takie problemy. Ale wszystko minie i powrócisz na prostą;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Czasami tak jest...

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  3. Trzeba wierzyć, że wszystko się poukłada w spójną całość. Wena wróci szybciej niż się obejrzysz! Życzę powodzenia :)

    INNA MYŚL - zapraszam!

    ReplyDelete
  4. Nie przejmuj się często tak jest że dopada nas brak weny i nie mamy ochoty na prowadzenie bloga. Spróbuj się czymś zainspirować to zazwyczaj pomaga. Miłego dnia !

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Życie trzeba brać z pewnym dystansem. W końcu co najgorszego może się stać, jeśli nie zrobisz tego, co zrobić "musisz"? Wiadomo, że wszyscy umrzemy, dlatego trzeba żyć z przyjemnością. Tym według mnie powinniśmy się kierować. Brak weny to tylko czas na relaks, na poszukiwanie inspiracji. Wena wróci. Może coś poczytaj? ;)

    ReplyDelete
  6. Chyba każda blogerka ma czasami taki kryzys, nie ma się czym przejmować. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  7. Przez ostatnie miesiące miałam również słabszy czas, potem miałam prześwity, że chcę coś jednak zmienić, aż w końcu się udało! Teraz jestem z siebie bardzo zadowolona i chcę pisać jak najwięcej!

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  8. ja też tak czasami mam, przejdzie ;)

    ReplyDelete
  9. Z weną czy bez i tak jesteś moją fav blogerką! ♥

    ReplyDelete

• Czytam wszystkie komentarze, za które bardzo dziękuję. Motywują mnie do pozostania tutaj ♡
• Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte ♡
• Każdy blog odwiedzam, więc pozostaw swój w komentarzu ♡
• Nie bawię się w ,,Obserwacja za obserwację". Jeżeli mój blog spodobał Ci się, to po prostu go zaobserwuj ♡

Copyright © 2014 Impressence , Blogger