Aug 31, 2015

born hater

,,I'm a born hater.
[...] I hate my haters, obviously."

Nie rozumiem tego fenomenu hejtowania w tym wieku. Dlaczego tak wiele osób hejtuje jakiś wykonawców lub po prostu proste osoby ze społeczeństwa? Moim zdaniem to nie miało ani początku, ani nie ma swojego końca. Zawsze znajdzie się osoba, która wybierze sobie za cel kogoś z celebrytów i zhejtuje go, bo miał tylko źle ułożone włosy. Kolejnym przykładem jesteśmy my - wybieramy sobie jakąś niepopularną i zwykłą osobę, następnie wymyślamy kłamstwa na jej temat, by stać się właśnie popularnym wśród swoich rówieśników. Każdy powinien szanować wszystkich, z którymi widujemy się tylko w jednym miejscu, np. w szkole, w kościele czy gdzieś indziej.
Do kościoła chodzę tylko raz na miesiąc i podczas, gdy chcę posłuchać co ksiądz mówi, cały czas słyszę jak nieznający się ludzie, obgadują się nawzajem. Dla mnie jest to po prostu nierealnym czynem. N i e z n a j ą c y  się ludzie, a cały czas nagadują na siebie.

iKON
Oczywiście wszystko wraca do swoich właścicieli, czyli tzw. karma - ludzie hejtują nas = my hejtujemy ich. Jednakże nie sądzę, aby było to wyjściem z naszej sytuacji. Ta cała nienawiść rośnie w nas jeszcze bardziej i my potrzebujemy całą tą frustrację wypuścić z naszego środka, co nie jest dobre. Każdemu radzę, aby po prostu był miły dla swojego hejtera i powiedział mu prosto w twarz ,,bardzo Cię lubię" i powtarzać mu cały czas, bo tymże zachowaniem pokazujemy, iż jesteśmy bardziej dorośli niż ta osoba. Niech osoby, które mówią złe rzeczy na nasz temat, będą po prostu motywacją do dalszego rozwijania się, bo im bardziej ktoś jest zawzięty, pokazuje jak bardzo chce być nami!

Przejmujecie się faktem, że ktoś was hejtuje?
Jak radzicie sobie z hejtami?

17 comments:

  1. Ja też nie rozumiem tego całego hejtowania,myślę, że wiele ludzi komuś czegoś zazdrości :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  2. Rzadko ktoś mnie hejtuje, a nawet jeśli to nie zwracam na to uwagi :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczny blog <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie o ty a na 100% się odwdzięczę ;)
    http://bell-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. dla mnie hejty nie maja zadnego znaczenia, to tylko złośliwość zazdrośników ;)
    zapraszam:

    http://f-g-b-y.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mi nigdy nikt prosto w twarz nie powiedział żadnego "hejta", lecz z obgadywaniem niejednokrotnie miałam do czynienia. Po prostu staram się to ignorowac :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  6. Kiedyś bardzo przejmowałam się każdym niemiłym słowem skierowanym w moją stronę. Jakiś czas temu moje myślenie obróciło się o 180 stopni, przestałam się tym przejmować. Nie obchodzi mnie opinia innych ludzi! :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Ja kompletnie nie przejmuję się nieuzasadnionym hejtem. Pewnie nie prowadziłabym już bloga, gdybym to robiła. Ahh.. te nastolatki XXI wieku.. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  8. ja przejmuję się "hejtami" czy uwagami tylko osób które są dla mnie bliskie i ważne :)

    ReplyDelete
  9. Masz świetnego bloga i jesteś super dziewczyną nie przejmuj się opinnią innych, choć czasem to trudne

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  10. Ja myślę, że te całe hejty są wynikiem zazdrości innych.

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  11. Gdy ktoś anonimowo pisze mi jakieś wypociny, od razu je usuwam i nie przejmuję się tym, a gdy ktoś powie mi coś w twarz lub napisze, w stylu 'prawdziwego hejta (jesteś głupia, brzydka, etc)' wyśmiewam go bo większość tych osób mnie nie zna i nikt nie dał im prawa mnie oceniać. Uważam, że jeżeli ja kogoś nie oceniam, ta osoba też tego nie powinna robić. Ale się rozpisałam, haha.
    Świetne gify i cudowny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. znam takie osoby na zywo, najlepiej sie nie zadawac:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. uwielbiam twojego bloga, sama robiłaś wygląd?? super notka, fajnie sie czyta:)))
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacja mile widziana :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    ReplyDelete
  14. Dziękuję :) Jeżeli chodzi o wygląd, to większość pozostała ze starego, dodałam troszkę zmian, a nagłówek zrobiła Ola (link do jej bloga w kolumnie bocznej).

    ReplyDelete
  15. Nie warto przejmować się hejterami,szkoda życia!


    mogę liczyć na twoj komentarz?
    http://want-cant-must.blogspot.com

    ReplyDelete

• Czytam wszystkie komentarze, za które bardzo dziękuję. Motywują mnie do pozostania tutaj ♡
• Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte ♡
• Każdy blog odwiedzam, więc pozostaw swój w komentarzu ♡
• Nie bawię się w ,,Obserwacja za obserwację". Jeżeli mój blog spodobał Ci się, to po prostu go zaobserwuj ♡

Copyright © 2014 Impressence , Blogger