Aug 10, 2015

A little about me, the first post

Cześć!
Naprawdę dziękuję Ci, że postanowiłaś wejść na mojego bloga i zostać tutaj na malusieńką chwilkę. W pierwszym poście na moim blogu, chciałabym się przedstawić i ogółem zapoznać was z moją skromną osobą, która postanowiła założyć sobie bloga.

Mam na imię Wiktoria i w tym miesiącu skończyłam piętnaście lat. Aktualnie mieszkam w województwie Małopolskim, lecz na lata liceum planuję przeprowadzić się zagranicę. Nie wiem czy będzie to już na stałe, czy może tylko na lata liceum, ale w każdym razie nie mogę się już doczekać.
Interesuję się wieloma rzeczami, począwszy od mody, przez fotografię, do gatunku muzycznego, którego chyba nikt nie będzie kojarzył, czyli k-pop. K-pop to koreański pop, słucham już go pełne cztery lata i szybko raczej nie przestanę.

To chyba wszystko, co mam do powiedzenia o mnie i do następnego!

No comments:

Post a Comment

• Czytam wszystkie komentarze, za które bardzo dziękuję. Motywują mnie do pozostania tutaj ♡
• Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte ♡
• Każdy blog odwiedzam, więc pozostaw swój w komentarzu ♡
• Nie bawię się w ,,Obserwacja za obserwację". Jeżeli mój blog spodobał Ci się, to po prostu go zaobserwuj ♡

Copyright © 2014 Impressence , Blogger